Paris Emniyet Müdürlüğünde saldırı

Paris Emniyet Müdürlüğünde düzenlenen bıçaklı saldırıda hayatını kaybedenlerin sayısı 4’e yükseldi.Paris Emniyet Müdürlüğünde düzenlenen bıçaklı saldırıda dört kişi hayatını kaybetti. Fransız basınındaki haberlere göre, Paris Emniyet Müdürlüğü binasına giren saldırgan, bıçaklı saldırı gerçekleştirdi.  Dört kişinin öldüğü olayda, Emniyet Müdürlüğünde çalışan ve memur olduğu ifade edilen saldırgan, polis tarafından ölü ele geçirildi. Çevrede yoğun güvenlik önlemleri alındı, bir metro durağı da kapatıldı. Öte yandan İçişleri Bakanı Christophe Castaner’in olay yerine gideceği kaydedildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.